Uutinen

PS3-slogan: This is Living!

Oliver
Aina valpas Kikizo kiinnitti viime viikon Games Convention -tapahtumassa huomion PlayStation 3:n mainosvideoon, jonka lopussa näkyi teksti "This is Living". SCEE:n edustaja on sittemmin vahvistanut, että slogania tullaan käyttämään PS3:n julkaisun yhteydessä ainakin Euroopassa.

Koko mainosvideon löydät seuraamalla lähdelinkkiä.

PS3-slogan: This is Living!

This is for The Pelimiehet!
Sopii zeroDignityille siis kuin nyrkki silmään ;)

Tämä on lifetystä! Geekism is going like in so wrong direction! Kohta ei ole enää no-lifetykselle sijaa :'-(