Aina valpas Kikizo kiinnitti viime viikon Games Convention -tapahtumassa huomion PlayStation 3:n mainosvideoon, jonka lopussa näkyi teksti "This is Living". SCEE:n edustaja on sittemmin vahvistanut, että slogania tullaan käyttämään PS3:n julkaisun yhteydessä ainakin Euroopassa.
Koko mainosvideon löydät seuraamalla lähdelinkkiä.
Kirjaudu sisään osallistuaksesi keskusteluun.
Elämä on laiffii!
The Real Thing! :)
This is liver/tämä on maksa!
This is expensive!
Elämä on :)
This is for The Pelimiehet!
Sopii zeroDignityille siis kuin nyrkki silmään ;)
Pöh, ökyilevä teema? :p
Live? I'm living...
This (playing) = believing?
Forget your wife and children, this is living...
This is laughing
:D
Is this living?
Tämä on lifetystä! Geekism is going like in so wrong direction! Kohta ei ole enää no-lifetykselle sijaa :'-(
This is losing
This is alive!