Uutinen

TGS 2006: Uusi traileri Lost Planetista

Hakkiz
Capcom on julkaissut Tokyo Game Show'ssa uuden trailerin odotetusta Lost Planet -toimintaeepoksestaan. Pelissä ihmiset ja valtavat muukalaisoliot kamppailevat selviytymisestään jäätävällä planeetalla.

Traileri on ladattavissa Xboxydestä korkealaatuisena teräväpiirtoversiona.

Lost Planet ilmestyy Xbox 360:lle ensi vuonna.

Lost Planetin moninpeli debytoi Saksassa
Lost Planetin moninpeli debytoi Saksassa
Lost Planetin moninpeli debytoi Saksassa
Taistelua kadonneella planeetalla
GC 06: Kadonneen planeetan piraattien tappomatsit
Lost Planetin moninpeli debytoi Saksassa
Lost Planetin moninpeli debytoi Saksassa
Lost Planetin moninpeli debytoi Saksassa
Lost Planetin moninpeli debytoi Saksassa

Aivan uskomattoman näköinen ja oloinen, vaikka demoa onkin tullut myskettyä!