Capcom on julkaissut Tokyo Game Show'ssa uuden trailerin odotetusta Lost Planet -toimintaeepoksestaan. Pelissä ihmiset ja valtavat muukalaisoliot kamppailevat selviytymisestään jäätävällä planeetalla.
Traileri on ladattavissa Xboxydestä korkealaatuisena teräväpiirtoversiona.
Lost Planet ilmestyy Xbox 360:lle ensi vuonna.
Kirjaudu sisään osallistuaksesi keskusteluun.
Aivan uskomattoman näköinen ja oloinen, vaikka demoa onkin tullut myskettyä!
Epic must be redefined!
Todella hienon näköinen peli.