Uutinen

E3-messuille loppu?

Oliver
Next-Gen.biz kertoo lähteisiinsä vedoten, että pelialan joka keväiset E3-messut saattavat olla ainakin nykyisessä muodossaan historiaa.

Useat julkaisijat eivät mielestään enää saaneet vastinetta messuilla kuluttamilleen miljoonille, joten monet olivat jo jättämässä ensi vuoden messut väliin. Tilanteen johdosta järjestetyssä kokouksessa päätettiin, että ilman suurten julkaisijoiden ja laitevalmistajien tukea ei tapahtumaa pystytä jatkamaan.

Virallista ilmoitusta messujen jatkosta odotetaan lähipäivinä.

Liven E3-herkut julki

Minkähänlaista vastinetta ovat sitten odottaneet?

Eikähön tuolta lähinnä haettu mediahuomiota uusille tuotteille.
Homma hoituu varmasti huomattavasti edullisemmin järjestämällä vaikka oma, pienempi tilaisuus, eikä silloin ole välitöntä vaaraa hukkua tarjonnan paljouteen.

Messut todellakin pienenevät merkittävästi ja ne tulevat keskittymään enemmän eri tahojen väliseen dialogiin, ei niinkään show'hun. Muutosta on ollut ajamassa etunenässä Electronic Arts.