Metal Hammer -lehden maanantaisesta Golden Gods -palkintogaalasta on vuotanut julkisuuteen kuvia, jotka paljastavat Lordi-bändin jäsenien salaisen paheen, konsolipelaamisen.
Oheisissa kuvissa paparazzien yllättämät Amen ja Kita ovat uppoutuneina Earache Extreme Metal Racing -pelin lumoihin. Itse Mr. Lordi keskittyi kaikesta päätellen perinteisempää rokkaritoimintaan eli naisten hurmaamiseen.
Earache Extreme Metal Racingin PC-version pitäisi jo löytyä kaupoista ja PS2-versio on luvassa loppukuusta. PSP:lle peli ilmestyy vuoden lopulla.
Kirjaudu sisään osallistuaksesi keskusteluun.
No johan nyt! Pleikkarin katu-uskottavuus nousee entisestään.
Onpa kumisia kavereita..
Paavi milloin Lordi on ollut katu-uskottava
Hetiq se voitti Euroviisut.
Tässähän ei suinkaan ole kyse bändin omaehtoisesta rentoutumisesta vaan maksetusta pelin promoamisesta, mistä onkin jo aiemmin ollut maininta foorumin puolella:
http://www.konsolifin.net/bbs/showpost.php?p=373026&postcount=4
Uutisotsikko on kyllä hieno ja noudattaa viimeaikaisen Lordi-kirjoittelun linjanvetoja kiitettävästi. ;)