Konami on ystävällisesti toimittanut kaksikymmentä hyväresoluutioista kuvaa Metal Gear Solid 4:n trailerista, jota esiteltiin reilu viikko sitten Tokyo Game Showssa. Itse peliä odotellaan PlayStation 3:lle aikaisintaan ensi vuoden loppupuolella.
traileristahan nää on napsittu... eimitään uutta.
ei mitään uutta myöskään grafiikoiden puolesta, ei mitään mullistavaa, sitä samaa ei nextgeniä tarjotaan edelleen.
Kirjaudu sisään osallistuaksesi keskusteluun.
Ai, nää on nää... :/
tulis jo jotain uutta materiaalia kun naita nahny jo 1 paivasta lahtien
traileristahan nää on napsittu... eimitään uutta.
ei mitään uutta myöskään grafiikoiden puolesta, ei mitään mullistavaa, sitä samaa ei nextgeniä tarjotaan edelleen.
Ei.