1UP-pelisivuston aina valppaat toimittajat ovat vihjeiden perusteella löytäneet Yhdysvaltain patentti- ja rekisterihallituksen sivuilta Sonyn hakemuksen numero 76665530 Sixaxis-tuotemerkille.
Sony on usein maininnut PlayStation 3:n ohjaimen tunnistavan liikkeet kuudella akselilla (six axis), joten vaikuttaisi luonnolliselta, että hakemuksen tuotemerkki viittaisi juuri PS3:n ohjaimeen. DualShock-nimi on joka tapauksessa jäämässä historiaan, sillä tärinätoimintoa ei uudesta ohjaimesta Sonyn mukaan löydy.
Tämä ja paljon mutta selvinnee ensi viikon Tokyo Game Show -tapahtumassa.
Kirjaudu sisään osallistuaksesi keskusteluun.
Ei ainakaan suomalaisen suuhun istu kovin helposti sixaxis. (ehe ehe, tarkoitin sanaa) Sixari?
Ei kyllä kovin hyvältä kuulosta. No ei kuulostanut Wii:kään aluksi.
Wii ei kuullosta vieläkään
kaikista helpointa kun sanoo vain etta ps3 ohjain :)
onhan wii nyt paljo helpompi lausuu ku joku Sixaxis,mä kutsun sitä sitte sikspäkiks tai siks sucks XD
olisivat vaan dualshakeksi sitä sanoneet.. :)