Uutinen

Länsirintamalta jotain uutta

Paavo Niskala
Activision julkaisi nipun tuoreita kuvia Treyarchin kehittämän Call of Duty 3 -sotapelin Xbox 360 -versiosta. Ranskalaisia päästään vapauttamaan saksalaisten kynsistä Joel Goldsmithin säveltämän musiikin siivittämänä loppuvuodesta eeppisyyden hipoessa äärirajoja. Mukana on yksinpelin ohella 24 pelaajan verkkopeli ajoneuvoilla varustettuna.
Länsirintamalta jotain uutta
Länsirintamalta jotain uutta
Länsirintamalta jotain uutta
Länsirintamalta jotain uutta
Länsirintamalta jotain uutta
Länsirintamalta jotain uutta
Länsirintamalta jotain uutta
Länsirintamalta jotain uutta

Kämmenpohjat hikoilevat jo pelkästä odotuksesta päästä kokemaan tämä eeppisyyden jykevimpiä askeleita ottavan pelisarjan kolmatta osaa, jossa myös verkkopelikin noin toteutuessaan saa Virallisen Next-Gen Valvontakeskuksen hyväksymisleiman :)

Voipi olla, että joutuu tämän jouluksi hankkimaan. Ainakin, jos laatu on kakkososan kanssa samalla tasolla.