Pelit
Juhlalähtys vietettiin perjantaina, joten mikäs olisi sen mukavampaa maanantain kunniaksi kuin hypätä takaisin Destinyn pariin. Tällä kertaa vielä kolmen köörillä. Miten joukkion käy?
Kirjaudu sisään osallistuaksesi keskusteluun.