Uutinen

Sony poisti PSP:n kohumainokset

Oliver
Sony on ilmoittanut lopettaneensa Hollannissa järjestetyn PSP-mainoskampanjan, joka ehti aiheuttaa kohua ympäri maailmaa internetin välityksellä.

Valkoista PSP-konsolia mainostavien suurten ulkomainosten agressiivisissa kuvissa ottivat yhteen vaalea- ja tummaihoinen nainen, joten varsinkin amerikkalaisten silmissä ne nähtiin rasistisena.

Sony pyytää anteeksi niiltä, joille jäi mainoksista vääränlainen kuva ja lupaa jatkossa ottaa huomioon kansainväliset asenteet myös paikallisesti suunnatuissa kampanjoissaan. Sonyn edustajan mukaan yhtiö on saanut aiheesta vain yhden valituksen Hollannista.

PSP-mainonta jälleen keskustelun aiheena
PSP-mainonta jälleen keskustelun aiheena
PSP-mainonta jälleen keskustelun aiheena
PSP-mainonta jälleen keskustelun aiheena

Ihme touhua tollanen vouhottaminen. Tyylikkäitä mainoksia!