Konsolisodan konkarin panostus innovatiivisiin peleihin näkyy myös kehitysyksikön hinnassa: Se maksaa vain 2000 dollaria, kun esimerkiksi PS2:n vastaava maksoi 20000 dollaria aikoinaan. Kuitenkin kehittäjät tuntuvat olevan tyytyväisiä laitteen tehoihin ja edullisuuden ainakin luulisi houkuttelevan pienempiäkin tiimejä tuottamaan pelejä vielä lopullista nimeään odottelevalle konsolille.
Myös Revolutionin lopullista hintaa saadaan varmasti vielä spekuloida kuukausia, mutta ainakin sen tiedetään olevan kilpailijoita alhaisempi. Kehittäjät ovat arvelleet hinnan pyörivän 200 dollarin tuntumassa, mikä sopii hyvin kuvioihin yhtiön aikaisempia konsoleita ajatellen: Lähes kaikki ovat maksaneet n. 200 dollaria tullessaan markkinoille Pohjois-Amerikassa.
Kirjaudu sisään osallistuaksesi keskusteluun.