Uutinen

PS3-tulipalo olikin huijausta

Oliver
Ympäri nettiä laajasti uutisoitu tapaus PlayStation 3:n aiheuttamasta tulipalosta Yhdysvalloissa on paljastunut huijaukseksi.

Aikaisemmin netnoob-niminen blogaaja väitti sivullaan paikallisten palomiesten vahvistaneen, että talon tuhonnut tulipalo oli lähtöisin PS3:sta. Mies kuitenkin itsepintaisesti kieltäytyi haastatteluista, eikä ollut viemässä Sonya oikeuteen, mikä viimeistään herätti epäilyt tapauksen uskottavuudesta.

Sittemmin netnoobin sivulle on ilmestynyt viesti, jossa kerrotaan koko jutun olleen vitsi, eikä mies edes omista PlayStation 3:sta, saati taloa. Tapauksen tultua julkisuuteen Sonylta oltiin otettu yhteyttä ja tehty selväksi, että on syytä ilmoittaa jutun olleen huijausta.

Sony oli saanut tapauksen johdosta yli kaksisataa huolestunutta puhelinsoittoa.

PS3-tulipalo olikin huijausta

Hei, tämän järjen jättiläisen nimimerkki on netnoob. Eikö se kerro jo jotain koko jutusta? Ei helvetti, (jotkut) ihmiset tuntuvat tekevänsä vaikka mitä mustatakseen PS3:n maineen.

Loppui "fanipojalta" luovuus kesken. :D Voi voi... Ei Sonya ihan näin heppoisesti kuitenkaan syrjäytetä, heh.

LoLZorzxihQd44!!12q
Kiitos ja näkemiin hyvin ne nobot vetää näitä juttuja.

"Hei, tämän järjen jättiläisen nimimerkki on netnoob. Eikö se kerro jo jotain koko jutusta? Ei helvetti, (jotkut) ihmiset tuntuvat tekevänsä vaikka mitä mustatakseen PS3:n maineen."
Täysin samaa mieltä. Kyllä sitä sitten vaan ollaan kaikkeen valmiita. Kyllä vitsinä vähän niin sun näin. "yli kaksisataa huolestunutta" huh!

Tommonen on kyl niin perseest ku mustamaalataan niin pahasti Sonya. Toi on jo liikaa! Joku kusipääjenkki xbox tyyppi tonki tehny