Sony on ilmoittanut, että PlayStation 2:n verkkopalveluilla on maailmanlaajuisesti jo 1,5 miljoonaa käyttäjää, mikä on tuplasti enemmän kuin Xbox Livellä. Pelkästään Euroopassa Sony sanoo olevan potentiaalia kasvattaa käyttäjämäärä 10 miljoonaan vuoteen 2006 mennessä.
Kirjaudu sisään osallistuaksesi keskusteluun.