Uutinen

Olympiavoittaja kiittää Wiitä

SOJ
Pekingin olympialaisten 100 metrin rintauinnin voittaja, japanilainen Kosuke Kitajima on kertonut harjoitusohjelmansa sisältäneen Wiillä pelaamista. Kitajiman mukaan pelaaminen auttoi häntä saavuttamaan kisoissa korkeimman korokkeen.

Pelinä olympiavoittajalla oli luonnollisesti kisateemaan sopiva huippusuosittu Mario & Sonic at the Olympic Games. Rintauiminen Mariolla olympialaisten tahtiin harjoitutti Kitajimaa henkisesti todelliseen kisatapahtumaan.

Myös Ison-Britannian kisajoukkueella on vapaa-ajallaan kisakylässä mahdollisuus pelata Wiitä.

Olympiavoittaja kiittää Wiitä
Olympiavoittaja kiittää Wiitä

Kommentit voiton jälkeen:
"First of all, I want to thank all my supporters; Mario and Sonic."
Hihihi...

On se Wii niin ihana muotituote. Monellakohan olympiajoukkueella löytyy pukkarista Xbox 360 tai PS3 :D ?

Ei varmaan moneltakaan, mutta suurella osalla on mukana PS2 ja NDS.