Kolmen levyn erikoispainoksen ensimmäinen kiekko sisältää parannellun version viime vuonna ilmestyneestä Metal Gear Solid 3: Snake Eater -pelistä. Uutta on muun muassa vapaasti liikuteltava 3D-kamera, joka tulee olemaan käytössä myös PlayStation 3:lle suunnitellussa Metal Gear Solid 4:ssä.
Toiselta levyltä löytyy verkkopelillä varustettu versio MGS3:sta. Pelin tapahtumapaikkoihin sijoittuvissa kentissä voi taistella jopa kahdeksan pelaajaa monissa eri pelimuodoissa. Levy sisältää myös pikselintarkat versiot Metal Gear - ja Metal Gear 2 -peleistä jotka aikoinaan julkaistiin edesmenneelle MSX-formaatille.
Kolmannen levyn täyttää 3,5 tunnin mittainen Metal Gear Solid 3 -elokuva, joka on koottu pelin välianimaatioista täydennettynä pelikuvalla ja radiokeskusteluilla. Lisäherkkuna mukana on tietysti myös täyspitkä versio Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots -trailerista.
Kirjaudu sisään osallistuaksesi keskusteluun.
GV itkee jo onnesta.
Ainakin GV:n ohella myös minä jaan sen onnen. *niisk*
Ei sovi unohtaa Mondovisionia ja Liquittia =)
Uuh, maukas setti tulossa.
Saas nähdä mimmosella hinnalla tulee varustettuna. Amerikoissahan tuo tuli halpiksena ja 2 versiota, joista toisessa mukana tuo kolmas levy. Taisi olla sellainen 10$ ero noiden hinnassa. Katsellaan ja odotellaan, tätä on jo niin kauan saanutkin venailla. Oli jo aikakin.
Lisätty myös julkkarille virallisen tiedotteen kera: http://www.konsolifin.net/julkaisu.php?site=ps2&id=1525
Huh, Japanissa peli on ollut myynnissä jo joulukuusta, jenkeissä maaliskuusta ja täällä VASTA lokakuussa! Huh, Kojima pissii aika pahasti linssiin!
Täytynee oikeasti harkita MGS4:n ja MGS: Portable Opsin tilausta jenkkilästä, mikäli niiden PAL-versioiden kanssa saa odotella yhtä kauan. Thank God for regionfree PS3 & PSP.
Niinjuu, ja eipä nuo ole pikselintarkkoja kopioita noista MSX2-Metal Geareista. Niistä tehtiin Japaniin jonkin verran päivitetyt kännykkäversiot, ja nämä Subisistence-versiot ovat porttauksia niistä ;)