Uutinen

Kitaralla tilutetaan myös Xbox 360:lla

Paavo Niskala
Activisionin Robert Kotick on vahvistanut, että yhtiön suosittua Guitar Hero -sarjaa nähdään ensi vuonna "kaikilla merkittävillä uusilla alustoilla". Amerikkalainen GameStation-kauppaketju on ilmeisesti jo saanut ilmoituksen, jonka mukaan Xbox 360 -versio olisi tulossa vuoden 2007 ensimmäisellä puoliskolla.

Guitar Herosta vastaava Red Octane ei ole vielä kommentoinut asiaa.

Guitar Hero II Eurooppaan marraskuussa

"...kaikilla merkittävillä uusilla alustoilla".

Tarkoitetaanko tuolla nyt sitten PS3:sta, X0:ta, sekä Wiitä? Wiissähän kuitenkin on jo liikkeentunnistin, jolloinka kakeen voisi yhdistää pelkän kitaran ilman tunnistimia. Tämän pitäisi olla halvempaa ja näin pois päin... Hyvä homma jos tulee, olisipahan taas yksi syy hankkia Wii. Muita kun en hanki, ennen kuin saan vanhan Xboxin tapaan 1:llä, johon sisältyy vielä pelikin (Halo 2)...

"It's a Madhouse!" Tämä peli tulee ostettua 110% varmuudella.