Nintendo DS:n Wi-Fi -palvelu rikkoi maagisen miljoonan uniikin käyttäjän rajan, kun japanilainen Animal Crossing: Wild World -pelaaja kirjautui sisään palveluun. Yhteensä jo yli 27 miljoonaa kertaa käytettyä yhteyttä tukee tähän mennessä vain kolme peliä, mutta lähiaikoina veren vähyys on helpottumassa muun muassa Tetris DS:n ja Metroid Prime: Huntersin myötä.
Kirjaudu sisään osallistuaksesi keskusteluun.