Uutinen

Hitmanin kehittäjältä uusi toimintapeli

Hakkiz
Hitman-pelisarjastaan parhaiten tunnettu tanskalainen IO Interactive kehittää uutta kolmannen persoonan toimintapeliä Xbox 360:lle ja PC:lle. Kane & Lynch: Dead Meniksi ristitty projekti lupaa täyden yhteistyötilan, verkkomoninpelin sekä intuitiivista ryhmätaktikointia.

Peli ilmestyy todennäköisesti vuoden 2007 aikana.

Hitmanin kehittäjältä uusi toimintapeli

Kuvauksesta päätellen jotain niinkin uutta kuin IOI:n Freedom Fightersin tyylistä siis? : )