Uutinen The Getaway 2:lle uusi nimi 11.5.2004 00.00 — Oliver Sonyn Team Sohon kehittämä The Getaway 2 tunnetaan jatkossa nimellä The Getaway: Black Monday, päätellen Sonyn mainosplakaateista E3-messuilla. Useita pelattavia hahmoja sisältävä The Getaway: Black Monday julkaistaan PlayStation 2:lle syksyllä. EdellinenSeuraava Oliver Kirjaudu sisään osallistuaksesi keskusteluun.
Kirjaudu sisään osallistuaksesi keskusteluun.