TeamXbox kertoo Microsoftin Jeff Bellin lipsauttaneen haastattelussa, että Gears of War on tarkoitettu trilogiaksi. Tieto tuli ilmi hänen kommentoidessaan pelin mainosta, jonka taustalla soi kappale Mad World: "Mainoksen tavoitteena on asettaa Marcus Fenix Gears of War -trilogian pääosaan."
Xbox 360:n nopeimmin myyvän pelin jatko-osan ei luulisi olevan kovin suuri shokki kenellekään, ja asiasta on huhuiltu jo aikaisemminkin.
Kirjaudu sisään osallistuaksesi keskusteluun.
Heh, taitaa olla vähän liian aikaista alkaa odottelemaan vielä GoW 2:sta vaikka mieli kyllä tekisi ;)
Jos laatu pysyy yllä niin kyllä kiitos. Aivan mahtavaa räiskintää ainakin ykkönen :)
Tämähän oli hyvä uutinen ja aika odotettu myös.. taino jatko-osaa ehkä enemmän odotin, mutta ei trilogia yhtään pahalta kuulosta :P
Noh vielä on onneks tahkomista ekassa osassakin jota ei edes vielä ole hyllyssä :\
Spoilataan nyt sen verran että GoW:n lopussa vihjataan suoraan, että jatkoa on tulossa. Joten ei mikään yllätys pelin läpi pelanneille.
Hyvältä kuulostaa. Näitä pelejä ei ole koskaan liikaa.