Uutinen

GDC: Uusi Zelda DS:lle tänä vuonna

SOJ

Nintendon suurin paljastus GDC-messujen tämänpäiväisessä tilaisuudessa oli uuden Zelda-pelin julkistaminen. Satoru Iwatan esittelemä The Legend of Zelda: Spirit Tracks on Phantom Hourglassin hengessä jatkava DS-seikkailu. Iwatan mukaan pelillä halutaan ilahduttaa erityisesti yhtiön pitkäaikaisia faneja.

Purjehduksen sijaan uudessa pelissä matkustetaan raiteita pitkin. Esittelyvideon perusteella Link voi ampua veturistaan vihollisia kanuunalla samaan tapaan kuin veneestä Phantom Hourglasissa.

Ensimmäiset kuvat pelistä voi katsastaa uutisen ohesta ja trailerin KonsoliFINin Media-osiosta.

GDC: Uusi Zelda DS:lle tänä vuonna
GDC: Uusi Zelda DS:lle tänä vuonna
GDC: Uusi Zelda DS:lle tänä vuonna
GDC: Uusi Zelda DS:lle tänä vuonna
GDC: Uusi Zelda DS:lle tänä vuonna
GDC: Uusi Zelda DS:lle tänä vuonna
GDC: Uusi Zelda DS:lle tänä vuonna
GDC: Uusi Zelda DS:lle tänä vuonna
GDC: Uusi Zelda DS:lle tänä vuonna
GDC: Uusi Zelda DS:lle tänä vuonna

Ei helkkari... Pitääkö tässä oikeasti siirtyä muiden konsolien puolelle kun ei Nintendo välitä meidän ns. "pitkäaikaisten fanien" toiveista... No saavat anteeksi jos julkistavat Wiillekkin uuden Zeldan tämän vuoden puolella (mitä ei mitä luultavammin tapahdu...)

Ihan mukavalta näytti. PH ainakin on erittäin hyvä peli, joten en usko että tuokaan petä odotuksia.

Mukavaa että DS:lle menee Celda. Toivottavasti Wiille saadaan sitten Twilight Princess -tyylinen peli.

Mutta missä uutiset Final Fantasyista?!