Uutinen

Fragile sai julkaisupäivän ja kotisivut

SOJ
Namco Bandain julkaisema japanilainen roolipeli Fragile: Farewell Ruins of the Moon ilmestyy kotimaassaan ensi vuoden alussa, 22. tammikuuta. Pelille on avattu japaninkieliset kotisivut, jossa voi ilman kielitaitoakin ihailla pelin graafista taidetta ja musiikkia.

Euroopan ja Yhdysvaltain julkaisusuunnitelmat ovat vielä hämärän peitossa.
Fragilelle kotisivu ja julkaisupäivä
Fragilelle kotisivu ja julkaisupäivä
Fragilelle kotisivu ja julkaisupäivä
Fragilelle kotisivu ja julkaisupäivä
Fragilelle kotisivu ja julkaisupäivä
Fragilelle kotisivu ja julkaisupäivä
Fragilelle kotisivu ja julkaisupäivä
Fragilelle kotisivu ja julkaisupäivä
Fragilelle kotisivu ja julkaisupäivä
Fragilelle kotisivu ja julkaisupäivä
Fragilelle kotisivu ja julkaisupäivä
Fragilelle kotisivu ja julkaisupäivä
Fragilelle kotisivu ja julkaisupäivä

Vuodesta 2009 on tulossa Wiin roolipelivuosi, ja hyvältä näyttää. Jos Little King's Story, Arc Rise Fantasia, Fragile ym. lunastavat lupauksensa ja sama linja jatkuu, voi Wiistä tulla parempi ropekone kuin PS2:sta.

Arc Rise Fantasia ja Fragile kyllä näyttävät todella hyviltä! Toivottovasti tulevat Eurooppaankin. Jos tulee, niin Wiin tulevaisuus näyttää hienolta. Saapahan tuo pölyttynyt Wii jotain käyttöäkin :)

Jes, tulisipa tuo nyt mahdollisimman nopeasti myös tänne Eurooppaan...