Uutinen

FlatOut 2:n tuoreimmat kuvat

Oliver
Kotimaisen Bugbearin kehittämän FlatOut 2 -kaahailun julkaisijana toimiva Empire Interactive on päästänyt pelistä liikkeelle uuden nipun kuvia. Kesäkuun lopulla PS2:lle, Xboxille ja PC:lle rymistelevä FlatOut 2 tukee tällä kertaa verkkopeliä kaikillä alustoilla ja kommunikointi onnistuu kuulokemikrofonin avulla.
FlatOut 2:n tuoreimmat kuvat
FlatOut 2:n tuoreimmat kuvat
FlatOut 2:n tuoreimmat kuvat
FlatOut 2:n tuoreimmat kuvat
FlatOut 2:n tuoreimmat kuvat
FlatOut 2:n tuoreimmat kuvat
FlatOut 2:n tuoreimmat kuvat
FlatOut 2:n tuoreimmat kuvat
FlatOut 2:n tuoreimmat kuvat

Hiukan kävi sama mielessä, mutta kyllähän tämä on käytävä hakemassa ihan kannatuksen vuoksi. :)

Taasko uusi Burnout?? Eikun sehän olikin Flatout :P. Todellakin voisi luulla tuota burniksi. Toivottavasti on kuitenkin samaa mitä ensimmäinen osa oli, jokkiskärryt kaahamassa kilpaa supisuomalaisen mettämaiseman keskellä.

Ensimmäistä flatouttia en ole edes pelannut. Joten paikallaan olisi kai kakkonen ostaa... Millaiset minimivaatimukset PC-versiossa?