Uutinen

Ensikuvat Nanostray 2:sta

Guardian Viper
Shin'en on julkaissut ensimmäiset ruutukaappaukset Nintendo DS:n tulevasta Nanostray 2 -räiskinnästään. Nopeatempoisen lentelypelin lupaillaan sisältävän satoja uniikkeja vihollisia, kauniita maisemia ja hätkähdyttäviä pomovastustajia. Mikäli jatko-osa on lähellekään ensimmäisen Nanostray-pelin tasoinen, on genren ystäville luvassa todellista herkkua.
Ensikuvat Nanostray 2:sta
Ensikuvat Nanostray 2:sta
Ensikuvat Nanostray 2:sta
Ensikuvat Nanostray 2:sta
Ensikuvat Nanostray 2:sta
Ensikuvat Nanostray 2:sta
Ensikuvat Nanostray 2:sta
Ensikuvat Nanostray 2:sta

Olisipa tuossa taas yksi peli mahdolliselle DS listalle. Saisi ainakin vähän "retroilla"

Ilmeisesti aluksen pyssyjä ei enää vaihdella kosketusnäyttöä tökkimällä? Se olisi kyllä melko hyvä veto Shin'eniltä.