Ruotsalaisen Avalanche Studiosin Just Cause -toimintapelistä on odotettavissa pelattava demo sekä PC:lle että Xbox 360:lle 24. elokuuta. Lisätietoja kokeiluversiosta annetaan ennen sen julkaisua. Jää nähtäväksi, pysytäänkö tällä kertaa aikataulussa, toisin kuin Preyn kohdalla kävi.
Vapaamuotoista agenttitoimintaa maalla, merellä ja ilmassa tarjoavaa Just Causea kehitetään myös Xboxille ja Playstation 2:lle, joskin studion Avalanche Enginen ominaisuuksia joudutaan näihin versioihin karsimaan.
Kirjaudu sisään osallistuaksesi keskusteluun.
Vaikuttaa mahtavalta peliltä, eeppistä liitelyä ja kaikkee.
Kiihokit ovat aina positiivinen seikka pelissä.
Vaikuttaa melko varmalta joululahjapeliltä itselleni. Sikäli jos pysyy aikataulussa :)
Uuh, kiihokkeja. Pakko olla hyvä peli ::smoke
Miehekästä liitelyä.
Boooring.