Uutinen

E3 2008: Samba de Amigoon ladattavaa lisäsisältöä

SOJ
Sega ilmoitti Dreamcastilta tutun Samba de Amigon Wii-version saavan ladattavaa lisäsisältöä. Tämä tarkoittanee lähinnä uusia kappaleita, ja ensimmäisiksi ladattaviksi veisuiksi onkin ilmoitettu Lou Began "Mambo Mambo", "Bow Wow Wow's" ja "I Want Candy" sekä Jetsin "Are You Gonna Be My Girl?"

Peliä ohjataan marakassiohjaimien sijaan Wiimotella ja Nunchukilla. Se sisältää muun muassa kahden pelaajan moninpelin toisiaan vastaan ja yhteistyössä, useita eri pelimoodeja, yli 40 kappaletta (lisäksi ladattavat) sekä maailmanlaajuisia tuloslistoja.

Samba de Amigo julkaistaan 12. syyskuuta.
Samba de Amigoon verkosta ostettavaa lisäsisältöä?

Sonic muuten vierailee tässäkin pelissä, ihan näin by the way-osastona.