Nintendo julkaisi Japanissa uuden DS-mallin 1. marraskuuta. DSi on julkaisunsa jälkeen hallinnut myyntilistoja ja ylittänyt jo miljoonan kappaleen rajapyykin. DSi rantautuu Eurooppaan aikaisintaan ensi keväänä.
Kaikkiaan DS-laitteita on myyty Japanissa jo huimat 25 miljoonaa ja maailmanlaajuisesti noin 90 miljoonaa kappaletta.
Kaikkiaan DS-laitteita on myyty Japanissa jo huimat 25 miljoonaa ja maailmanlaajuisesti noin 90 miljoonaa kappaletta.
Kirjaudu sisään osallistuaksesi keskusteluun.
aikamoista vauhtia nuo käsikonsolit myy, itsellä kanssa psp mitä ei ole juurikaan tullut käytettyä, euroopassa kun pyöri niin joka toisella näytti olevan psp kun junissa matkusti ja pelinä fudis.
Japanissa viellä on tuo DS suosio ihan omaa luokkaansa muuhun maailmaan nähden. Tottahan se on että melko usealla on nykyään jokin käsikonsoli.