Bandai työskentelee parhaillaan uuden Game Boy Advance -pelin parissa, ja tällä kertaa kuljetaan Mario Kart -sarjan jalanjäljissä. Kyseessä on nimittäin toistaiseksi nimetön karting-peli, jossa nähdään pääosassa Digimon-otukset.
TV-sarjan tutut hahmot pääsevät kisailemaan viidellätoista radalla yksittäisten kilpailuiden, Cup-turnausten, aika-ajojen ja pomohaasteiden muodossa. Osa hahmoista voi myös kehittyä seuraavaan muotoonsa ajon aikana ja saada täten etulyöntiaseman. Tarkempia yksityiskohtia ei juurikaan ole, mutta julkaisun odotetaan tapahtuvan huhtikuun kuluessa.
Kirjaudu sisään osallistuaksesi keskusteluun.