Uutinen

Capcom otti opiksi Dead Rising -tekstijupakasta

Paavo Niskala
Lost Planet -moninpelidemo sai standardiresoluutioisia telkkareita käyttävät pelaajat nostamaan taas äläkän liian epäselvistä teksteistä. Monet valittivat, ettei ottelun tilanneseurannasta saanut selvää. Samankaltainen ongelma tuli esiin Capcomin toisen Xbox 360 -nimikkeen, Dead Risingin yhteydessä.

Yhtiö on kuitenkin ilmeisesti ottanut opiksi virheistään ja saamastaan palautteesta. Lost Planetin kokoversio nimittäin tunnistaa SDTV-resoluution, ja säätää tekstien koon niin, että pienemmälläkin ruudulla niistä saa selvää sekä yksin- että moninpelissä. Vastaavaa ominaisuutta ei löytynyt demosta.

Capcom otti opiksi Dead Rising -tekstijupakasta
Capcom otti opiksi Dead Rising -tekstijupakasta
Capcom otti opiksi Dead Rising -tekstijupakasta

erittäin helmi homma, ite en ole sijoittanut viel HD telkkuun syystä jos toisestakin joita nyt en ala luettelemaan :) ärsytti kyllä dead risingissa kun teksteistä ei saanut mitään selvää :)

ja ärsyttää edelleen jahka saan dead risingin konsolini sisään ja pääsen pelailemaan:P homma on vasta alkutekijöissään häpeäkseni :)

hyvä homma SD-töllön omistajille, mutta onko tässä tapauksessa tarpeellista näyttää tota tulostaulua jatkuvasti ruudulla ?

Oleanteri: Hieman samaa mietin, sillä tuohan vie jumaliste puolet ruudusta tuollaisenan :D Miksei voisi vain käyttää perinteistä ratkaisua eli back-napilla saa tulokset esiin halutessaan. Demossahan backilla esiin tuli valikko, josta voitiin muuttaa asetuksia, eikä startilla ollut mitään käyttöä.