Fani muunsi 2D-murhamysteeri Among Usin 3D:ksi.
Reddit-käyttäjä iambackit uudelleenloi indiehitti Among Usin 3D:nä käyttämällä Unreal Engine 4:ää. Redditissä julkaistussa videossa tutkiskellaan pelin karttaa yhtä ulottuvuutta laajemmasta näkökulmasta.
Mikäli alla oleva upotus ei toimi, videota pääsee katselemaan myös tästä.
- Aluksessamme on tapahtunut murha, olitko se sinä?
- Among Us on niin suosittu, että sen kehittäjät peruivat jatko-osan
- Among Us on Pro-Trump-viestipommituksen tantereena
Kirjaudu sisään osallistuaksesi keskusteluun.