Sony ja Microsoft tykittävät ensi yönä kovilla – luvassa State of Play ja Inside Xbox
Sekä Sony että Microsoft pitävät ensi yönä suoratoistolähetykset, joissa kuullaan tietoja kumpaisenkin firman tulevista julkaisuista.
Sekä Sony että Microsoft pitävät ensi yönä suoratoistolähetykset, joissa kuullaan tietoja kumpaisenkin firman tulevista julkaisuista.
Microsoft julkisti Gamescomin Inside Xbox -lähetyksessä runsaasti tietoa odotetusta Gears 5 -rymistelystä.
Gears 5 tuo takaisin fanien rakastaman Horde-pelimoodin. Tällä kertaa vihollisaaltoja pistetään päreiksi myös vierailevien hahmojen kera, nähdäänhän taistelutantereella Halo: Reachista tutut Emile ja Kat omine uniikkeine kykyineen. Lisäksi pelaajat pääsevät ohjastamaan Jack-robottihahmoa. Horde-traileri upotettuna uutisen loppuun.
Mojang on perunut Minecraftin Super Duper Graphics Pack -suurpäivityksen.
Jo vuonna 2017 näyttävästi paljastetun Super Duper -lisärin oli tarkoitus ehostaa Minecraftin ulkoasua uusin efektein ja 4K-ominaisuuksin. Ongelmaksi muodostui kuitenkin eri alustojen poikkeavat ominaisuudet, sillä kokonaisuutta vain yksinkertaisesti saatu rullaamaan kaikilla laitteilla kyllin mukavasti. Mojang pyrkiikin jatkossa uudistamaan 10-vuotiasta peliään muilla tavoin.
Microsoft on vahvistanut Xbox Onen lisälaitteiden juttelevan nätisti myös ensi vuonna saapuvan Project Scarlett -konsolin kanssa.
Microsoft paljasti heti E3-tilaisuutensa aluksi julkaisupäivän piskuisen Orin tuoreimmalle seikkailulle.
Metroidvania-tasohyppelygenreä edustava Ori and the Will of the Wisps on ollut työn alla jo useamman vuoden, julkaistiinhan sarjan debyyttiosa alkujaan jo nelisen vuotta sitten. Odotettu jatko-osa tuo kuvioihin uusia kykyjä ja pelimoodeja sekä trailerin perusteella myös valtavia hämähäkkejä ja muita ilkeitä örrinmörrejä. Aivan uudenkarhean trailerin voi katsastaa uutisen lopusta.