Uutinen

PS3:n RSX-grafiikkapiiri vielä kehityksessä

Oliver
Nvidian talouspäälikkö Marv Burkett on paljastanut sijoitusyhtiö JP Morganin järjestämässä teknologiakonferenssissa, että Sonyn E3-lehdistötilaisuudessa esittämät PS3-tekniikkademot eivät pyörineet lopullisella RSX-grafiikkapiirillä.

RSX:n tilalla käytettiin vielä kehityksessä olevaa PC-piiriä, jolla on tiettyjä yhtäläisyyksiä PlayStation 3:een tulevan piirin kanssa. Tieto ei kuitenkaan merkitse sitä, että PS3:n kehitys olisi myöhässä, vaan RSX:n pitäisi valmistua syyskuussa ja tuotanto on tarkoitus aloittaa joulukuussa PS3:n keväistä julkaisua varten.

Uutinen kuitenkin herättää kysymyksiä PS3:n lopullisesta suorituskyvystä ja lisännee edelleen keskustelua Sonyn esittämien pelivideoiden todenperäisyydestä ja alkuperästä.

PS3:n RSX-grafiikkapiiri vielä kehityksessä
Kutaragi: "PS3 ei ole vain pelikone"
PS3:n RSX-grafiikkapiiri vielä kehityksessä