Sony Computer Entertainment Europe on ilmoittanut julkaisevansa Namcon PlayStation 2:lle kehittämän MotoGP4:n ensi keväänä. Mukana on moottoripyöräilyn huippusarjan lisäksi 125- ja 250-kuution luokat ja uusien pelimuotojen joukosta löytyy myös verkkopeli kahdeksalle pelaajalle.
Kirjaudu sisään osallistuaksesi keskusteluun.