e3_2019_logo.png
Uutinen

Sony jättää E3-messut jälleen väliin

Tero Lepistö

Sony on ilmoittanut jättävänsä kesäkuussa järjestettävät E3-messut väliin. Pelialan yhtenä merkittävimpänä tapahtumana pidetyt messut kokivat saman kohtalon myös viime vuonna, joten japanilaisjätti loistaa Los Angelesissa poissaolollaan jo toista kertaa peräkkäin.

GamesIndustry.biz-sivustolle lähettämässään tiedotteessa Sony kertoi syyksi, että ”E3 2020 ei tunnu oikealta tilaisuudelta sille, mihin keskitymme tänä vuonna”. PlayStation 5:n loppuvuodesta häämöttävä julkaisu tuskin jää keneltäkään silti huomaamatta, sillä samassa yhteydessä Sony vakuutti läsnäoloaan sadoissa pienemmissä kuluttajatapahtumissa ympäri maailman.

Vuoden 2020 E3-messut järjestetään 9.-11. kesäkuuta Los Angelesissa.

Tero Lepistö

Tero "TeRm0z" Lepistö on pyörinyt foorumilla vakituisesti vuodesta 2004. Vuoden 2010 tienoilla ylläpidon portit avautuivat aina yhtä kiitollisen moderointipestin kautta. Hiljalleen alkoi hivuttautuminen kohti arvostelupuolta, ja sittemmin enemmän tai vähemmän asiantuntevia artikkeleita onkin kerääntynyt jo enemmän kuin jaksaa laskea. Pelaaminen kuuluu edelleen tiiviisti elämään, vaikkakin arjen puristuksessa rakkaalle harrastukselle uhrattu aika pienenee vääjäämättä. Virtuaalimaailmoiden lisäksi suhtautuu intohimoisesti automaailman ilmiöiden seuraamiseen ja yleiseen viisasteluun.