Kuva Video The Park (PS4) | KonsoliFIN - Markus H. Pelit The Park 9.7.2016 15.40 — Markus Hirsilä KonsoliFINin FelisLeo pelaa PS4:n kauhupelin The Park. Markus Hirsilä Markus "FelisLeo" Hirsilä on kirjaltanut peleistä vuodesta 2007, ja siitä KonsoliFINille vuodesta 2010. Kirjaudu sisään osallistuaksesi keskusteluun.
Kirjaudu sisään osallistuaksesi keskusteluun.