Uutinen

Brothers in Arms D-Day PSP:lle

Oliver
Ubisoft julkaisee syksyllä Brothers in Arms D-Day -toimintapelin PSP:lle.

Ubisoft Shanghain ja Gearbox Softwaren kehittämässä pelissä osallistutaan toisen maailmansodan ratkaisutaisteluihin kersantti Bakerin ja kersantti Hartsockin saappaissa. PSP:lle optimoidun yksinpelin lisäksi löytyy kaksitoista tehtävää, jotka voi käydä läpi yheistyössä kaverin kanssa langattomasti.

Brothers in Arms D-Day PSP:lle
Brothers in Arms D-Day PSP:lle
Brothers in Arms D-Day PSP:lle
Brothers in Arms D-Day PSP:lle

Vaikuttaa aika mielikuvituksettomalta porttaukselta ja näyttääkin melko rumalta. Toivottavasti PSP:n Killzone menestyy, niin muutkin tajuaisivat ottaa PSP-präiskinnöissä isometrisen kamerakulman käyttöön.

Sama täällä: kohtishieno PSP-peliksi imo. Tosiaan isometrinen kuvakulma on ohjauksen kannalta optimaali laitteelle.