4.8.2000 PS2FINin muodossa päivänvalon nähnyt KonsoliFIN täyttää tänään kuusi vuotta.
Suomen suurin ja suosituin harrastajavoimin ylläpidetty konsolipelisivusto aikoo tulevaisuudessakin jatkaa kotimaisen pelikulttuurin eturintamassa sekä tarjota ajankohtaista ja mielenkiintoista sisältöä kaikille kiinnostuneille.
Jo kaksi vuotta KonsoliFINin rinnalla elänyt FilmiFIN on myös kasvamassa ulos lapsenkengistään ja saa syksyn aikana uudistetun ja omanlaisensa ulkoasun.
KonsoliFIN ja FilmiFIN kiittävät yhteistyökumppaneitaan ja ennenkaikkea kävijöitään viihteellä vietetyistä vuosistaan.
Kirjaudu sisään osallistuaksesi keskusteluun.
Onnea kaikille! :)
Onnea KonsoliFINille!
Onnea kovasti. Ensi vuonna ekalle luokalle.
Hienoa panostusta kyllä. Onnea.
Onnea ja menestystä jatkossakin
Ah, muistoja muistoja (vuodelta 2001)
http://web.archive.org/web/20010405042739/http://www.ps2fin.com/
Gratsulationssit
FilmiFINistä tulee StevenSeagalFIN... noeilaeppae.
Onnea, Onnea!
Onnea vain! Muistan vieläkin, kun aikojen alussa eksyin nuorena luolamiehenä ps2finin miehisiin sivuihin.
onnea!
(M)onnittelut!
Onnea!
onnea muru
Onnea me! :)