Rockstar on ilmoittanut vuosikatsauksessaan tuovansa vihdoin ja viimein PlayStationeilla mainetta niittäneen Grand Theft Auto -sarjan Game Boy Advancelle. Muita tietoja pelistä ei juuri pukahdettukaan, joten tässä vaiheessa on vain odotettava kärsivällisesti yksityiskohtien ilmaantuvan.
Game Boy Advancen Grand Theft Auto julkaistaan talousvuoden 2004 aikana.
Kirjaudu sisään osallistuaksesi keskusteluun.