Wii Play myynyt 10 miljoonaa Jenkeissä
Nintendo ilmoittaa Wii Play -pelin myyneen Yhdysvalloissa jo 10 miljoonaa kappaletta. Yhdessä Wiimote-ohjaimen kanssa myytävä peli on roikkunut myyntilistojen kärkikymmenikössä jo kaksi vuotta.
– Vaikka ihmiset olisivat ostaneet Wii Playn vain ohjaimen takia, voimme laskea sen varaan että markkinoilta löytyy 10 miljoonaa kotia, joilla on toinen Wii-ohjain. Ohjaimia on myyty vielä 12,7 miljoonaaa erikseen, minkä uskomme lisäävän sosiaalista pelaamista saman ruudun äärellä, kuin myös verkossa, päätteli markkinointipomo Cammie Dunaway.