GameCuben ensimmäinen yksinoikeudella julkaistu Resident Evil -peli antaa Cube-faneille hyvän syyn hymyillä. Jos huippunimikkeitä suollettaisiin jatkossakin tähän tahtiin, olisin myyty mies.
Raajaton supersankari Rayman pelastaa jälleen maailmaa uusimmassa tasohyppelyeepoksessaan. Valitettavasti edellisten osien taika on unohdettu jonnekin kehitysprosessin varrelle.